czwartek, 28 kwietnia 2011

Tak!

                                                            Długi Majowy Weekend...
Tak! Święta,święta i po świętach ale szykuje się od soboty długi majowy weekend! Ja,Fado,Saba i Borys jesteśmy bardzo z tego ucieszeni!  Spacery 3 godzinne..pola..łąki.. i horyzont.. :) Zresztą dla Nas to nie nowość! Ale będzie dużo gości i niestety też będę musiała siedzieć w domu! :( Ale za to zapowiada się piękna pogoda! Myślę, że utrzymam ich wszystkich na smyczach ;) Saba zawsze biega luzem ale teraz weekend,dużo ludzi  i będe bała się ją spuścić ze smyczy ;( Chociaż nie jest groźna ale już nie raz słyszałam od sąsiadów "Weź to psisko!" lub "Jak mnie ugryzie to nie będzie tak fajnie!" Wrr...Może jeszcze mam ją wziąźć w kaganiec?! Mam 2 kagańce ale jeszcze ich nie używałam bo nie miałam po co. Teraz chyba założe ;) Pozdrawiam i Pa!
                                          Fado
                                          Borys
                                           Saba


Paulina&Fado

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz